Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła liczba kar za naruszenie przepisów dotyczących reklam

Przewodniczącym KRRiT jest Witold Kołodziejski (screen: Youtube/ Telewizja Republika)

W 2018 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na nadawców telewizyjnych 14 kar finansowych za naruszenie ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie warunków emisji przekazów handlowych.

W porównaniu z 2017 rokiem liczba kar finansowych wzrosła o siedem. Regulator ponadto skierował do nadawców łącznie 30 wezwań do zaniechania wobec 10 rok wcześniej.

Jak poinformowała na posiedzeniu sejmowej komisji kultury i środków przekazu Agnieszka Wąsowska, dyrektor departamentu monitoringu KRRiT, decyzje rady dotyczyły głównie nadmiernej ekspozycji lokowanego produktu, przekroczenia czasu emisji reklam i reklamy piwa w czasie niedozwolonym.

(KOZ, 01.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.