Grupa Netsprint zmienia identyfikację wizualną

Tomasz Boguszewicz, communication manager Grupy Netsprint (fot. materiały prasowe)
Grupa Netsprint (zajmuje się data-driven marketingiem) zmienia identyfikację wizualną. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Open wraz z zespołem klienta.
Zmiany będą wprowadzane stopniowo, począwszy od kwietnia. Nową identyfikację wizualną zyskają wszystkie spółki należące do Grupy Netsprint: LeadR, Email Network, Adrino, Netsprint SA, WayToGrow, Whitepress, DataTech Advisory. - Zdecydowaliśmy się na zmiany stopniowe, a nie rewolucję. Odświeżenie wizerunku najbardziej widoczne jest w przypadku Grupy Netsprint, która zyskała odświeżony logotyp i nowy język komunikacji wizualnej – mówi Tomasz Boguszewicz, communication manager Grupy Netsprint.
W nowej identyfikacji wizualnej postawiono na dwa kolory: granat i miętę. Będą one wykorzystywane przez spółki należące do grupy, ale w takim zakresie, aby nie dominowały nad poszczególnymi brandami. W komunikacji grupy wprowadzono hasło "House of Data".
- Wprowadzenie nowej identyfikacji to konsekwencja zakończenia restrukturyzacji grupy – dodaje Tomasz Boguszewicz.
W 2018 roku Grupa Netsprint dokonała akwizycji spółki WayToGrow i zmieniła skład zarządu, a w marcu 2019 roku utworzono spółkę DataTech Advisory.
(IKO, 29.03.2019)
