Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile buduje nową strategię komunikacji na błędach własnej branży

Spot będzie emitowany od 2 kwietnia (fot. materiały prasowy)

Operator komórkowy T-Mobile w Polsce wprowadza nową strategię komunikacji, przygotowaną wspólnie z agencją DDB & tribal. Pomysł jest przewrotny, a celem - bardziej partnerskie potraktowanie konsumenta.

Główna kampania reklamowa 360 stopni rozpocznie się 2 kwietnia od emisji 45-sekundowego spotu - wyreżyserował go Sebastian Pańczyk, a wystąpiła piosenkarka Monika Brodka. Działania prowadzone będą w telewizji, radiu, internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS. Komunikację główną poprzedza kampania teaserowa - od 25 marca realizowana jest w telewizji, na nośnikach DOOH, w internecie (w tym w mediach społecznościowych).

W kampanii teaserowej "Bez nonsensów" T-Mobile emituje cztery spoty, w których wykorzystano przewrotny pomysł: a mianowicie prezentowane są negatywne komentarze z social mediów dotyczące obsługi klienta przez... same firmy telekomunikacyjne czy krytykujące słabą prędkość internetu. Każdą z prezentowanych w spotach rozmówek opatrzono hasłem "nonsens".

T-Mobile liczy, że w ten sposób zwróci uwagę na bezsensowność niektórych praktyk stosowanych we własnej branży, dzięki czemu odróżni się od konkurencji. W nowej komunikacji wypunktowano, co zarzuca się zwykle operatorom komórkowym: czyli trudności w uzyskaniu prostych informacji, długie oczekiwanie na infolinii, "internet, który nie działa, jak należy", a także niedbanie o stałych klientów, którzy nie dostają tak korzystnych ofert jak nowi. Ten ostatni problem poruszono w spocie, który zostanie opublikowany w kwietniu.

- Jest to dla nas ogromna zmiana. Chcemy przekazać konsumentom, że nie wszystko było w tej branży takie jak powinno i należy to zmienić - mówi "Presserwisowi" Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T-Mobile. - Współcześni konsumenci są świadomi i chcą być traktowani po partnersku, dlatego uznaliśmy, że nie można w komunikacji z nimi posługiwać się schematami. Z kilkoma rynkowymi absurdami już się zmierzyliśmy, ale to początek drogi. To nasza nowa obietnica, której dotrzymamy - zapewnia.

Wsparciem kampanii jest nowa strona internetowa Beznonsensow.pl, w której wyszczególniono nonsensy, z jakimi mierzą się klienci telekomów - a jednocześnie witryna promuje ofertę T-Mobile.

Kreację do tych działań przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z DDB & tribal (jest to pierwsza realizacja agencji po wygranym na początku 2019 roku przetargu). Kampanie digital i social media realizuje agencja VML, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

(IKO, 27.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.