Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 26, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rafał Wyszyński na czele DataTech Advisory, nowej spółki Grupy Netsprint

Rafał Wyszyński (fot. materiały prasowe)

Holding Dirlango i fundusz Innova Capital, właściciele Grupy Netsprint, stworzyli spółkę zajmującą się doradztwem w zakresie wykorzystania danych i technologii w marketingu - DataTech Advisory. Prezesem został Rafał Wyszyński.

DataTech Advisory w pracy dla klientów zajmie się przede wszystkim wdrażaniem technologii marketingowych, strategią budowania ekosystemu danych, a także realizacją strategii ich późniejszego wykorzystania w kampaniach. - To są trzy kluczowe filary umożliwiające prowadzenie spersonalizowanej komunikacji. Do tej pory nie było w branży reklamowej podmiotu kompleksowo wspierającego reklamodawcę w tych obszarach - komentuje Rafał Wyszyński, CEO DTA. Zwraca uwagę, że nowo powstała spółka wypełnia lukę na rynku, gdyż reklamodawcy szukają podmiotu niepowiązanego bezpośrednio z dostawcami technologii. - Naszymi klientami są bezpośredni reklamodawcy, którzy komunikują się z konsumentami w digitalu, a którzy chcieliby w większym stopniu wykorzystać dostępne technologie – tłumaczy Wyszyński.

Rafał Wyszyński awansował w Grupie Netsprint – poprzednio był chief data officerem w spółce Netsprint. Wcześniej związany był m.in. z Publicis Media (przez 10 lat odpowiadał za usługi danowo-analityczne). W zarządzie DataTech Advisory oprócz Wyszyńskiego zasiada także Karol Pietrzak, chief financial officer DTA.

Firmę DataTech Advisory tworzą także (zajmując stanowiska partnerów DTA): Igor Ruczyński - ekspert branży AdTech i digital marketingu (wcześniej był MarTech project managerem w Deloitte Consulting), Michał Błoński - specjalizujący się w kampaniach w modelu programatycznym (wcześniej był programmatic consultantem w TVN), Bartosz Owczarczyk - ekspert digital marketingu i obszarów datatech (wcześniej związany m.in. z Publicis Media), Nikodem Sarna - specjalizujący się w nowych technologiach (pracę w DTA łączy z działalnością w spółce WayToGrow, gdzie wspiera wydawców w zwiększaniu przychodów z kanału programmatic).

Do Grupy Netsprint należą już spółki Adrino, LeadR, Email Network, Netsprint, Whitepress, WayToGrow.

(IKO, 26.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.