Paweł Królikowski w kampanii radiowej Jedynki
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Jedynka to jest radio" (screen YouTube/ Polskie Radio)
W poniedziałek rozpoczyna się pierwsza od sześciu lat szerokozasięgowa kampania Programu I Polskiego Radia. Jej twarzą jest aktor Paweł Królikowski.
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Jedynka to jest radio". Działania reklamowe obejmują telewizje (naziemne i kanały tematyczne), prasę (dzienniki, tygodniki opinii, miesięcznik lifestylowe), internet (portale i media społecznościowe), kina i nośniki reklamy zewnętrznej. Kampania odwołuje się do audycji radiowej Jedynki: ”Sygnałów dnia”, ”Muzycznej Jedynki, ”Kroniki sportowej”, ”Radia kierowców” i ”Porannej gimnastyki”.
Scenariusz, reżyserię i produkcję całej kampanii agencja promocji Polskiego Radia powierzyła Dariuszowi Rzontkowskiemu i Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i doborem mediów agencja promocji Polskiego Radia zajęła się we własnym zakresie.
Kampania radiowej Jedynki zaplanowana jest na cały 2019 rok. Pierwszy etap potrwa do końca kwietnia.
(KOZ, 25.03.2019)