Żywiec w nowej kampanii zachęca, by "Ż jak lubisz"

W spotach reklamowych pojawa się m.in. Natalia Partyka (screen Youtube.com/ZywiecPiwo)
Sportowcy Sebastian Kawa i Natalia Partyka występują w kampanii "Ż jak lubisz" prowadzonej przez markę Żywiec (Grupa Żywiec).
To tegoroczna odsłona prowadzonej od 2015 roku komunikacji "Chce się Ż". W spotach reklamowych pojawią się Sebastian Kawa, 15-krotny mistrz świata w konkurencjach szybowcowych oraz Natalia Partyka, czterokrotna mistrzyni paraolimpijska w tenisie stołowym.
Spoty są emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.
Za działania w ramach kampanii odpowiadają: 2012 Agency (kreacja komunikacji), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio & Burza (postprodukcja – dźwięk), VMLY&R (digital, social media), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserami spotu są Marco Bellone i Giovanni Consonni.
(AMS, 20.03.2019)
