Stopklatka SA z ponad 3 mln zł straty

Przychody spółki w porównaniu z 2017 rokiem spadły o 2 proc. - do 27,4 mln zł
W 2018 roku Stopklatka SA, nadawca telewizji naziemnej Stopklatka TV, miała mniejsze przychody niż rok wcześniej i zanotowała 3,3 mln zł straty.
Przychody spółki w porównaniu z 2017 rokiem spadły o 2 proc., do 27,4 mln zł. Strata Stopklatki SA wyniosła 3,3 mln zł wobec straty 1 mln zł netto rok wcześniej.
Jak podała spółka w raporcie okresowym, główną przyczyną słabszego wyniku były mniejsze wzrosty przychodów reklamowych, niż zakładano, przy większych nakładach na zakupy licencji programowych. „Jednym z czynników, który wpłynął negatywnie na wysokość przychodów, były mistrzostwa świata w piłce nożnej w drugim kwartale 2018 r., które spowodowały niższą oglądalność kanału Stopklatka TV w badanym okresie” - podała spółka.
(PD, 20.03.2019)
