Polskie Radio w 2018 roku zwiększyło przychody, również z reklam
Przychody Polskiego Radia były w 2018 roku o 12,8 proc. większe niż w 2017 roku (fot. Google Street View)
W 2018 roku przychody Polskiego Radia wzrosły o 12,8 proc. w porównaniu z 2017 rokiem, do 336,1 mln zł – wynika ze sprawozdania spółki z wykorzystania środków abonamentowych.
Polskie Radio z abonamentu uzyskało w 2018 roku 186,3 mln zł i dodatkowe 46,5 mln zł środków będących rekompensatą za utracone w latach 2010-2017 wpływy z opłat abonamentowych z tytułu zwolnień. W porównaniu z 2017 rokiem wpływy abonamentowe (uwzględniając rekompensatę) były o 20,3 proc. wyższe niż rok wcześniej. Stanowiły one 69,3 proc. przychodów spółki.
Przychody Agencji Reklamy w 2018 roku wyniosły 67,8 mln zł, co oznacza wzrost o 12,1 proc. w porównaniu z 2017 rokiem.
(KOZ, 15.03.2019)