Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KSIążKI

Dodano: Marzec 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej”

Press

Miles Young

Wydawnictwo Arkady
Warszawa 2018

Bez względu na czas, miejsce i technologie konwencja reklamy się nie zmienia – wciąż ma docierać do klienta i przekonać do zakupu produktów czy usług. Young napisał de facto podręcznik, jak tworzyć skuteczną komunikację w dobie internetu.

Najpierw tłumaczy mechanizmy reklamy dawnej analogowej i nowej cyfrowej, a potem pokazuje, że zasady są praktycznie te same, tylko narzędzia inne. W 18 rozdziałach opisuje ewolucję; wyjaśnia, czym właściwie jest reklama cyfrowa. Krok po kroku na przykładach pokazuje, jak tworzyć dobrą reklamę w dobie internetu i social mediów. Pokazuje zarówno możliwości, jak i konieczności nowoczesnej reklamy, a wnioski opiera na najnowszych badaniach naukowych i wiedzy płynącej z doświadczenia. Young uczy też, jak się przebić w szumie medialnym, który jego zdaniem jest wyzwaniem dla nowoczesnej komunikacji.

Miles Young zęby zjadł na reklamie. Pracował i wciąż pracuje (choć już nie operacyjnie) w Ogilvy. Od pierwszej strony czujemy więc, że nie pisał tego teoretyk, tylko doświadczony reklamiarz. Pokusił się też o stworzenie 13 prognoz dla branży. Według niego np. słowo „cyfrowy” zniknie. Przestaniemy bowiem dzielić świat na on- i offline.

Jego książka przeznaczona jest dla tych, którzy już pracują w reklamie, ale chcą robić to lepiej. Ale też dla tych, którzy myślą o karierze w branży, lecz nim podejmą decyzję, będą chcieli ją lepiej zrozumieć.

(AMS, 15.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.