TVN w czasie serialu "Odwróceni. Ojcowie i córki" liderem w grupie komercyjnej
"Odwróceni. Ojcowie i córki" to jedna z nowości wiosennej ramówki TVN (A.Kowalewska/TVN)
Serial "Odwróceni. Ojcowie i córki" po trzech odcinkach przyciąga do TVN średnio 1,59 mln widzów.
"Odwróceni. Ojcowie i córki" to kontynuacja "Odwróconych" emitowanych w TVN w 2007 roku. Serial emitowany jest w poniedziałki o 21.30, od 25 lutego. TVN, pokazując pierwsze trzy odcinki, miał średnio 12,36 proc. udziału w rynku. W tym paśmie stacja przegrywa z TVP 2 (17,72 proc.), ale ma lepsze wyniki niż Polsat (8,61 proc.) i TVP 1 (3,16 proc.). Za to w grupie komercyjnej TVN jest liderem, osiągając 16,58 proc. udziału.
Pierwszy sezon "Odwróconych" wiosną 2007 roku oglądało w TVN średnio 2,6 mln widzów (dane: Nielsen Audience Measurement).
(KOZ, 14.03.2019)