Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Duet Fit Lovers w kampanii CCC

Ruszyła aktywacja konsumencka dla CCC we współpracy z Fit Lovers (fot. materiały prasowe)

CCC od początku marca prowadzi aktywację adresowaną do młodych odbiorców.

Działania agencji koncentrują się na social mediach oraz budowaniu relacji z konsumentami za pośrednictwem influencerów. Do współpracy w roli ambasadorów został zaproszony duet Fit Lovers.

CCC zarówno na swoich kanałach, jak i za pośrednictwem Fit Lovers zaprasza do konkursu, w którym odbiorcy „nakręcają akcję na mieście”. Działanie to wspiera kampania w mediach społecznościowych, w szczególności na Instagramie i kanałach magazynu "Activist!".

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja H2O Creative.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Nakręcamy akcje na mieście z CCC ? Od tego sezonu CCC ma w ofercie 4 marki butów sportowych, dlatego mamy dla was konkurs i stylowe nagrody? ZASADY: ?nakręćcie akcje na mieście! Freerun przez park? Acro Joga? Noga w górę w metrze? Taniec na chodniku? Idźcie w miasto, szukajcie miejsc i róbcie akcje! ?wrzućcie je w poście (jako video lub zdjęcie) z hashtagiem #cccgoformore i #youngstersgoformore i oznaczcie @cccshoesbags, a my wybierzemy najbardziej odjechane i nagrodzimy je hulajnogami elektrycznymi Motus Scooty 8.5 i bonami do CCC. Do dzieła! Kto się podejmuje wyzwania? ? Typujemy, że @danny.ferreri , @paniekscelencja @truebeautyisinternal też się wkręcą i coś nakręcą! ?? ________________________ Konkurs trwa od 7.03 do 27.03. Regulamin na http://aktivist.pl/ccc/ #CCCGoForMore #CCCshoes #Youngsters #FitLovers #YoungstersGoForMore

Post udostępniony przez FIT LOVERS ® (@fit.lovers)

(AMS, 11.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.