Kacper Kłos został CEO Brand New Galaxy
BNG zarządzać będą cztery osoby: Jakub Krawczyk, Michał Glapiński, Kacper Kłos i Olga Adamkiewicz (fot. Przemek Chudkiewicz/Grandessa)
Z początkiem marca Kacper Kłos objął stanowisko CEO Brand New Galaxy. Zastąpił Olgę Adamkiewicz, która jako vice president BNG będzie odpowiadała za relacje z inwestorami oraz business development.
Michał Glapiński jako BNG vice president e-commerce odpowiadać będzie za spółki Pathfinder 23 oraz Synthrone. Natomiast Jakub Krawczyk jako BNG vice president digital & comms przejmie odpowiedzialność za Spacecamp, Life on Mars oraz 8.54 (niedawno dołączony dom produkcyjny digital). Glapiński i Krawczyk w spółkach tych obejmą funkcje CEO.
Kacper Kłos, Michał Glapiński i Jakub Krawczyk jako członkowie zespołu zarządzającego BNG sprawowali do tej pory funkcje managing partnerów.
Zmiany w modelu operacyjnym Brand New Galaxy mają charakter dwuwymiarowy: na poziomie odpowiedzialności zespołu zarządzającego BNG, a także samych spółek.
- Rok 2018 upłynął pod znakiem wielowymiarowego wzrostu, zarówno w kontekście portfolio klientów, jak i zespołu. W 2019 roku planujemy kolejny, znaczny skok rozwojowy, co przy obecnym rozmiarze Galaktyki oznacza podział obowiązków i specjalizację. Olga przejmuje obszar związany z relacjami inwestorskimi oraz wsparciem rozwoju biznesu na arenie międzynarodowej. Ja natomiast w nowej roli skupię się na zarządzaniu dynamiką całego holdingu. Dodatkowo pięć z siedmiu niezależnych spółek pogrupowanych zostało w synergicznie zarządzane konstelacje kompetencyjne, dla których opracowaliśmy indywidualne plany ekspansji – komentuje Kłos, CEO BNG.
BNG pełni funkcję międzynarodowych hubów dla czterech globalnych klientów (Coty, Bayer, Lindt, P&G), w swoim portfolio ma ponad dwudziestu dużych klientów, którzy powierzyli jej regularną obsługę. Działania BNG obejmują klientów operujących w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.
BNG zatrudnia już ponad 240 pracowników w ramach siedmiu podmiotów wchodzących w skład platformy. Są to: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce; Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce; Spacecamp – agencja digitalowa; Life on Mars – agencja kreatywna cross-channel; 8.54 – dom produkcyjny o specjalizacji digital; Stratosfera – firma konsultingowa marketingu strategicznego; Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR. Kolejnych kilkadziesiąt rekrutacji planowanych jest w 2019 roku.
– BNG posiada już swoje zespoły w Londynie oraz w Szwajcarii, za chwilę podobne satelitarne operacje będziemy otwierać w USA i Azji. Spowodowało to naturalną potrzebę zmiany modelu działania i podjęcia kliku kluczowych decyzji, które pomagają jeszcze bardziej skonsolidować nas jako zespół – mówi Olga Adamkiewicz, dotychczasowa CEO BNG.
BNG otrzymała tytuł Debiutu Roku 2018 w dorocznym raporcie "Panorama Reklamy" magazynu "Press".
(AMS, 08.03.2019)