Dział: PRASA

Dodano: Marzec 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Coaching" zmienił się w kwartalnik

Magazyn "Coaching" jest promowany tylko w mediach wydawcy - Burdy Media

W czwartek magazyn "Coaching" (Burda Media) ukazał się w nowej formule. Pismo z dwumiesięcznika stało się kwartalnikiem. Ma odświeżoną szatę graficzną i zmieniony układ treści.

100-stronicowy magazyn kosztuje 14,99 zł (jako dwumiesięcznik kosztował 11,99 zł). - Badamy nową formułę na rynku. Nową, bo "Coaching" przeszedł ogromne zmiany - mówi Agnieszka Prokopowicz, head of communications wydawnictwa Burda Media.

W magazynie jest teraz wyraźny podział na część poświęconą pracy i budowaniu pozycji zawodowej oraz edukacji i życiu prywatnemu. Pismo wróciło też do instytucji rady programowej, która była w pierwszych wydaniach magazynu, lecz z czasem z niej zrezygnowano. Rada ma czuwać nad zawartością merytoryczną pisma. Zasiadają w niej m.in. Joanna Chmura (psycholog, coach, trener) i dr Marcin Capiga (coach i trener biznesu).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KW, 07.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.