"Coaching" zmienił się w kwartalnik
Magazyn "Coaching" jest promowany tylko w mediach wydawcy - Burdy Media
W czwartek magazyn "Coaching" (Burda Media) ukazał się w nowej formule. Pismo z dwumiesięcznika stało się kwartalnikiem. Ma odświeżoną szatę graficzną i zmieniony układ treści.
100-stronicowy magazyn kosztuje 14,99 zł (jako dwumiesięcznik kosztował 11,99 zł). - Badamy nową formułę na rynku. Nową, bo "Coaching" przeszedł ogromne zmiany - mówi Agnieszka Prokopowicz, head of communications wydawnictwa Burda Media.
W magazynie jest teraz wyraźny podział na część poświęconą pracy i budowaniu pozycji zawodowej oraz edukacji i życiu prywatnemu. Pismo wróciło też do instytucji rady programowej, która była w pierwszych wydaniach magazynu, lecz z czasem z niej zrezygnowano. Rada ma czuwać nad zawartością merytoryczną pisma. Zasiadają w niej m.in. Joanna Chmura (psycholog, coach, trener) i dr Marcin Capiga (coach i trener biznesu).
(KW, 07.03.2019)