Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen nie wystartował w przetargu TVP na badania oglądalności

Termin składania ofert minął w czwartek (fot. Pixabay.com)

Firma Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu Telewizji Polskiej na badania oglądalności - dowiedział się "Presserwis".

Mikołaj Piotrowski, dyrektor marketingu i komunikacji w Nielsenie, wyjaśnia, że firma zdecydowała się nie przystępować do przetargu ze względu na jego warunki.

"Na liście naszych kluczowych wątpliwości i zastrzeżeń, które zmusiły nas do podjęcia tej trudnej decyzji, znajdują się takie elementy, jak: ogólny zakres współpracy, aspekty kontraktowe, kwestie metodologiczne, warunki komercyjne, zasady audytu oraz kwestie związane z anonimowością panelu i danymi wrażliwymi" - podał Nielsen w komunikacie.

Termin składania ofert minął w czwartek o godz. 11. TVP szukała firmy, która będzie badała jej oglądalność przez 12 miesięcy. Oczekiwała, że wybrany wykonawca będzie pobierać dane z co najmniej 2350 mierników zainstalowanych w przynajmniej 2 tys. gospodarstw domowych, których rotacja będzie wynosić 18 proc. w skali roku.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 07.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.