Krakowska Tauron Arena szuka sponsora tytularnego
Konkurs na nowego sponsora Tauron Areny jest dwuetapowy (screen Google Street View)
Krakowska Agencja Rozwoju Miasta, która jest właścicielem Tauron Areny, poszukuje nowego sponsora tytularnego na okres co najmniej trzech lat. Ogłosiła konkurs, w którym oferty można zgłaszać do 23 kwietnia.
Z końcem stycznia 2020 roku upływa pięcioletni okres współpracy między Agencją Rozwoju Miasta a obecnym sponsorem – spółką Tauron Polska Energia SA. Konkurs na nowego sponsora jest dwuetapowy. Pierwszy etap, po złożeniu pisemnego zgłoszenia, obejmuje rozmowy z zainteresowanymi podmiotami.
Drugi etap konkursu zostanie ogłoszony przed wakacjami. Obejmie składanie ofert przez uczestników, wybór najkorzystniejszej oferty oraz negocjacje z wyłonionym partnerem. Udział w pierwszym etapie postępowania nie jest warunkiem udziału w drugim.
(KW, 06.03.2019)