Publicis łączy agencje Spark Foundry i Blue 449
Beata Szcześniak z Publicis Media jest związana od 2015 roku (fot. materiały prasowe)
Publicis Media postanowił połączyć agencje Blue 449 i Spark Foundry. Radosław Dudek, dotychczasowy dyrektor zarządzający tej drugiej, odchodzi z firmy. Połączone agencje będą działać pod marką Spark Foundry. Szefową będzie Beata Szcześniak, dotychczasowa general manager Blue 449.
Proces integracji agencji Blue 449 i Spark Foundry ma potrwać kilka tygodni. Polska jest jednym z kilkunastu kluczowych rynków, na których agencje zostaną połączone.
Globalna marka Spark Foundry weszła na polski rynek w 2017 roku, zastępując wówczas brand Mediavest. Blue 449 pojawiło się na polskim rynku w 2016 roku (zastąpiło Starlink).
Beata Szcześniak, zanim dołączyła do Publicis Media w 2015 roku, przez osiem lat zarządzała agencją Macroscope OMD, gdzie odpowiadała również za dział badań i analiz. Wielokrotnie zasiadała w jury najważniejszych konkursów branżowych, a kierowane przez nią zespoły zdobyły liczne nagrody Effie i Media Trendy/Innovation.
Radosław Dudek jest związany z branżą reklamową od 1998 roku. Pierwsze kroki w reklamie stawiał w dziale mediów agencji DMB&B. Dwa lata później dołączył do agencji mediowej Starcom. W 2008 roku został dyrektorem ds. obsługi klienta w agencji mediowej MediaVest i wspólnie z Katarzyną Wiater odpowiadał za rozwój firmy. W styczniu 2013 roku objął stanowisko dyrektora generalnego agencji MediaVest, która od 2017 roku nosi nazwę Spark Foundry.
(AMS, 06.03.2019)