Dział: PRASA

Dodano: Marzec 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grzegorz Nawacki nie planuje rewolucji w "Pulsie Biznesu"

Grzegorz Nawacki pracuje w "Pulsie Biznesu" od marca 2006 roku (fot. materiały prasowe)

Grzegorz Nawacki zapewnia, że nie będzie przeprowadzał rewolucji w "Pulsie Biznesu" (Bonnier Business Polska). W piątek został redaktorem naczelnym dziennika. Stanowisko będzie łączył z kierowaniem serwisem Pb.pl. Z wydawnictwem żegna się dotychczasowy naczelny pisma Tomasz Siemieniec.

W piątek został redaktorem naczelnym dziennika. Stanowisko będzie łączył z kierowaniem serwisem Pb.pl. Z wydawnictwem żegna się dotychczasowy naczelny pisma Tomasz Siemieniec.

– Podpisuję się obiema rękoma pod takim "Pulsem", jaki był do tej pory. Jakieś zmiany pewnie się zadzieją, ale one byłyby wprowadzane również, gdyby Tomasz został w firmie, bo stale staramy się rozwijać nasz produkt. Zmiany personalne nie mają tu więc nic do rzeczy – przekonuje w rozmowie z "Presserwisem" Nawacki. O przejęciu funkcji naczelnego mówi: – Byłem przygotowywany do tej roli.

Dotychczasowy naczelny "PB" Tomasz Siemiec kierował pismem przez 10 lat, wcześniej przez osiem lat był zastępcą naczelnego. Informuje, że o odejściu zdecydował sam. – To przemyślana i starannie zaplanowana decyzja. Nosiłem się z nią jakiś czas. Nie była łatwa, ale w końcu ją podjąłem. "Puls" był fantastyczną przygodą, ale cieszę się, że po tylu latach otwieram nowy rozdział – stwierdza, nie informując jednocześnie o swoich planach.

O nowym naczelnym mówi: – Grzegorz jest moim wychowankiem, świetnie przygotowanym do roli następcy, więc fakt, że tak się stało, jest wymarzonym scenariuszem dla zespołu "PB" i dla mnie osobiście.

O zmianie kierownictwa zespół dziennika oficjalnie dowiedział się w piątek. "Ta zmiana to z jednej strony kontynuacja, bo Grzegorz doskonale zna »Puls Biznesu«, do redakcji dołączył przecież 13 lat temu, a z drugiej ostateczne połączenie papierowego i cyfrowego wydania" – napisała do pracowników Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Nawacki pracuje w "Pulsie Biznesu" od marca 2006 roku. Najpierw był dziennikarzem zajmującym się tematyką rynku kapitałowego, funduszy inwestycyjnych i emerytalnych. Od lutego 2011 roku pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego, od maja 2016 roku jest szefem Pb.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w roku 2018 średnia sprzedaż "Pulsu Biznesu" wyniosła 9337 egz. (spadek o 4,74 proc. w stosunku do 2017 roku). Serwis Pb.pl w styczniu bieżącego roku odwiedziło natomiast 613,89 tys. użytkowników (wzrost o 39,50 proc. względem grudnia 2018 roku) - dane Gemius/PBI.

(KW, 05.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.