Weronika Mirowska business development directorem w Platige Image
Weronika Mirowska pracowała m.in. przy produkcji efektów specjalnych do polskich i zagranicznych filmów fabularnych (fot. materiały prasowe)
Weronika Mirowska, w nowo utworzonym dziale Business Development w Platige Image, będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych projektów, relacje z klientami i partnerami spółki oraz za rozwój procesów biznesowych.
Karol Żbikowski, prezes Platige Image SA akcentuje zwłaszcza to ostatnie zadanie nowej dyrektor: "Jestem pewien, że doświadczenie Weroniki Mirowskiej, która z branżą reklamową oraz postprodukcją jest związana od kilkunastu lat, pozwoli jej nie tylko zadbać o wysoki poziom relacji z klientami, ale także rozwój naszych projektów biznesowych".
Weronika Mirowska poprzednio pracowała m.in. przy koordynacji postprodukcji dla: BMW, Audi, Orange, Horteksu, Getin Banku, Vectry, Milki i Nestle. Mirowska pracowała też przy produkcji efektów specjalnych do polskich i zagranicznych filmów fabularnych, m.in. „Trzech Muszkieterów” Sergeia Zhigunowa oraz „The Big Leap” Kristofera Rusa.
Wcześniej Mirowska była postproduction managerem w Film Garden, dyrektorem produkcji w ATM FX (ATM Grupa), producentem w Badi Badi i Orce oraz CEO w Nano Fx Studios, a bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Platige Image head of business development w studiu postprodukcyjnym Coloroffon.
(KW, 05.03.2019)