„Party. Życie Gwiazd” liderem w segmencie dwutygodników people w 2018 roku

Średnia sprzedaż ogółem „Party. Życie Gwiazd” wyniosła w ub.r. 128 677 egz. (fot. Edipresse.pl)
„Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) był w 2018 roku najchętniej kupowany spośród dwutygodników people. Wszystkie magazyny z tego segmentu zanotowały spadki sprzedaży.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem „Party. Życie Gwiazd” wyniosła w ub.r. 128 677 egz. i była o 14,47 proc. niższa niż w 2017 roku. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły magazyny: „Show” (Wydawnictwo Bauer) – 94 877 egz. (spadek o 23,90 proc.), „Sukcesy i Porażki” - 74 850 egz. (spadek o 6,19 proc.), „Viva” (Edipresse Polska) – 74 833 egz. (spadek o 17,18 proc.), „Gala” (Burda) – 56 664 egz. (spadek o 9,88 proc.), „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska) – 43 138 egz. (spadek o 24,64 proc.).
W samym grudniu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem „Party. Życie Gwiazd” wyniosła 116 379 egz. (spadek o 12,96 proc.). Dalsze miejsca: „Show” - 72 492 egz. (spadek o 25,58 proc.), „Sukcesy i Porażki” - 68 483 egz. (spadek o 14,99 proc.), „Viva” - 64 444 egz. (spadek o 4,34 proc.), „Flesz. Gwiazdy & Styl” - 34 967 egz. (spadek o 23,76 proc.), „Gala” - 31 205 egz. (spadek o 19,78 proc.).
(PD, 04.03.2019)
