Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym TVP 1 prowadził w grupie ogólnej, a TVN - w komercyjnej

Z tzw. wielkiej czwórki w grupie ogólnej wzrósł udział TVP 1 i TVP 2

W lutym TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej, a TVN w grupie komercyjnej.

W grupie ogólnej TVP 1 uzyskał 10,58 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 10,43 proc. w lutym 2018 roku. Z tzw. wielkiej czwórki wynik, choć nieznacznie, poprawił rok do roku także TVP 2 - z 8,7 proc. do 8,72 proc. Udział Polsatu spadł z 10,41 proc. do 9,76 proc., a TVN - z 9,65 proc. do 8,59 proc.

Piąty pod względem oglądalności był TVN 24 z udziałem na poziomie 4,19 proc. wobec 3,43 proc. przed rokiem. W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych stacji w minionym miesiącu znalazły się także: TV 4 - 3,55 proc. (spadek z 3,76 proc.), TV Puls - 3,4 proc. (wzrost z 3,34 proc.), TVN Siedem - 3,31 proc. (spadek z 3,37 proc.), TVP Info - 3,25 proc. (spadek z 3,43 proc.) i TTV - 2,2 proc. (wzrost z 2,04 proc.).

W grupie komercyjnej TVN prowadził, zdobywając 10,96 proc., wobec 13,08 proc. w lutym 2018 roku. Udział Polsatu zmniejszył się z 11,88 proc. do 10,92 proc., a TVP 1 - z 7,07 proc. do 7,01 proc. Z tzw. wielkiej czwórki udział zwiększył natomiast TVP 2 - z 7,33 proc. do 7,53 proc.

Dalej były: TV Puls - 3,7 proc. (wzrost z 3,53 proc.), TVN Siedem - 3,6 proc. (wzrost z 3,31 proc.), TV 4 - 3,26 proc. (spadek z 3,67 proc.), TTV - 3,24 proc. (wzrost z 2,52 proc.), TVN 24 - 2,36 proc. (wzrost z 2,01 proc.) i Puls 2 - 2,35 proc. (wzrost z 1,99 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 04.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.