Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 02, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Paluch pełniącym obowiązki dyrektora biura marketingu i promocji TVP

Paweł Paluch od wczoraj pełni obowiązki dyrektora biura marketingu i promocji TVP. Kierująca do tej pory biurem Alina Lempa została jego wicedyrektorem.

Paluch jest autorem zdjęć do wielu filmów telewizyjnych, dokumentalnych, reportaży i programów muzycznych. Był współwłaścicielem i prezesem zarządu agencji reklamowej Ygreq Group, wiceprezesem agencji reklamowej For Tele, zarządzał agencją reklamową Radia Plus w Poznaniu. Był też doradcą ds. marketingu prezesa zarządu Invest Banku oraz prezesem zarządu TV Promotion Design. Jest absolwentem wydziału operatorskiego i realizacji TV Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi.
Alina Lempa kierowała biurem marketingu i promocji TVP od września 2004 roku. Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu w Pepsi-Cola General Bottlers Poland.

(ASA, 02.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.