O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektor i redaktor naczelny portalu Polskiego Radia odwołany

Piotr Chęciński dyrektorem portalu Polskieradio.pl został w lipcu 2017 roku (fot. materiały prasowe)

Piotr Chęciński został odwołany ze stanowiska dyrektora i redaktora naczelnego portalu Polskieradio.pl.

- Jednostronna decyzja prezesa Andrzeja Rogoyskiego jest zaskoczeniem zarówno dla mnie, jak i bardzo wielu osób z kierownictwa, a także pracowników Polskiego Radia - mówi nam Piotr Chęciński. Podkreśla, że jest współtwórcą serwisu specjalnego German Death Camps, a Polskieradio24.pl i Polskieradio.pl odnotowują wzrosty zasięgów.

Jak się dowiedzieliśmy, pełniącym obowiązki dyrektorem portalu Polskieradio.pl został Paweł Piszczek, dyrektor Informacyjnej Agencji Radiowej i Polskiego Radia 24.

Piotr Chęciński był dyrektorem portalu Polskieradio.pl od lipca 2017 roku. Współpracę z nim krytykowali pracownicy portalu, którzy poskarżyli się jesienią 2017 roku komisji etyki Polskiego Radia. Komisja uznała, że Chęciński łamał zasady etyki obowiązujące w spółce.

Chęciński odpowiadał za uruchomienie we wrześniu 2018 roku serwisu Polskieradio24.pl. Przed przyjściem do Polskiego Radia pracował m.in. w Telewizji Polskiej, z którą związany był od 2006 roku do kwietnia 2017 roku. Telewizja rozstała się z nim z powodu - jak nas wtedy informowało biuro prasowe TVP - "konfliktu interesów". Z informacji, do których wtedy dotarliśmy, wynikało, że Chęciński równolegle z pracą dla TVP prowadził firmę zajmującą się szkoleniami medialnymi i konsultingiem, był moderatorem konferencji, a do autopromocji miał wykorzystywać materiały wideo z anten TVP.

W styczniu Polskieradio.pl odwiedziło 2 mln internautów (badanie PBI/Gemius).

Więcej w poniedziałkowym "Presserwisie"

Galeria: Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019

Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019
Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019
Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019

(KOZ, 23.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.