Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patrycja Bruź-Soniewicka i Błażej Soniewicki odchodzą z Brand New Galaxy

Patrycja Bruź-Soniewicka przestaje pełnić funkcję chief operating officera w BNG (fot. materiały prasowe)

Patrycja Bruź-Soniewicka i Błażej Soniewicki kończą pracę w Brand New Galaxy.

Patrycja Bruź-Soniewicka pełniła w ramach całej platformy funkcję chief operating officera, wraz z Kacprem Kłosem, managing partnerem BNG, współtworzyła strategię rozwoju, była również odpowiedzialna za dołączanie nowych podmiotów. W 2018 roku do BNG dołączyła m.in. Stratosfera. Obecnie na platformie działa sześć spółek.

- Ostatnie kilkanaście miesięcy to dla mnie fantastyczna przygoda, ale też niezwykle intensywny wysiłek. Budowaliśmy Brand New Galaxy w bardzo dynamicznym tempie, to wymagało ogromu pracy i zaangażowania. Cieszę się z efektów tej pracy. Patrząc na to, czym jest dzisiaj Galaktyka i ile udało się zrobić, jestem dumna, że byłam jednym z architektów powstania takiego podmiotu. Lubię wyzwania, ale dotarłam do momentu w życiu, gdzie muszę zweryfikować priorytety. Pracuję intensywnie i nieprzerwanie od 18 lat i potrzebuję przerwy w pracy zawodowej, przestrzeni na siebie i oddech. Czeka na mnie wiele miejsc, które z mężem odkładaliśmy na potem. Chcemy, żeby to „potem” zaczęło się teraz – taki sabbatical. Stąd nasza decyzja o odejściu z Brand New Galaxy – mówi Bruź-Soniewicka.

Błażej Soniewicki pełnił rolę CEO agencji Life on Mars. Wspólnie z Piotrem Chrobotem, ECD Life on Mars, zbudował zespół agencji oraz rozwinął portfolio klientów, wśród których są między innymi: Coty CEE, Petronas, Selgros i 4F. - Zostawiam Life on Mars w dobrych, kreatywnych i opiekuńczych rękach - Piotrek i Monika (Niechajewicz, MD Life on Mars) pracowali ze mną ręka w rękę, a przez najbliższe tygodnie przejmą całość obowiązków i zarządzanie zespołem. Ja natomiast skupię się na realizacji swoich osobistych celów, których dłużej nie mogę odkładać – skomentował Błażej Soniewicki.

Brand New Galaxy obecnie zatrudnia ponad 240 specjalistów w ramach sześciu podmiotów wchodzących w skład platformy: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce; Spacecamp – agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym; Life on Mars – agencja kreatywna crosschannel, budująca komunikację marek w nowych mediach; Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce; Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR.

Kolejne kilkadziesiąt rekrutacji planowanych jest w 2019 roku. Po bardzo udanym roku, wygraniu czterech globalnych hubów, regularnej obsługi ponad 20 klientów, BNG zdobyło tytuł Debiutu Roku 2018 według magazynu "Press".

(AMS, 22.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.