Katarzyna Nosowska śpiewa w kampanii ING Banku Śląskiego

Za kreację kampanii odpowiada agencja Gong (fot. materiały prasowe)
Piosenkarka Katarzyna Nosowska wzięła udział w nowej odsłonie kampanii ING Banku Śląskiego "Dobry głos dla firm", w ramach której internauci piszą dobre opinie o firmach, a wokaliści przerabiają je na piosenki.
W kampanii Nosowska zachęca do pisania pozytywnych opinii dotyczących firm, produktów czy ofert, a wybrane wpisy zostaną przez nią zaśpiewane. Piosenki publikowane będą w serwisie Glosdlafirm.pl (za pośrednictwem tej strony można zgłaszać opinie o firmach) i na kanale ING Bank Śląski na YouTube. W poprzedniej odsłonie kampanii wzięli udział Mela Koteluk i Paweł Domagała.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Gong, a za koncept spotu radiowego agencja Brain. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja. Filmy wyreżyserował Alan Willmann. Media kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.
(IKO, 20.02.2019)
