"Newsweek" przygotował wydanie specjalne o fake newsach

Magazyn o fake newsach będzie w sprzedaży do 20 maja
Na rynku pojawiło się dziś wydanie specjalne tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) pt. "Na początku było słowo, na końcu fake news". Jego redaktorem prowadzącym jest Konrad Sadurski.
Magazyn ukazał się w 30 tys. egzemplarzy. Ma 136 stron i kosztuje 19,99 zł. Czytelnicy znajdą w nim artykuły m.in. o historii i definicji kłamstwa, o tym, jak kłamią dzieci, o budowaniu biznesu na kłamstwie i fake newsach w kampanii wyborczej. Są też wywiady, m.in. z Michałem Olszanowskim z Katedry Psychologii Poznawczej SWPS i księdzem Alfredem Markiem Wierzbickim z Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

Wydanie specjalne będzie w sprzedaży przez trzy miesiące.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, sprzedaż "Newsweeka" w listopadzie ubiegłego roku wyniosła 77 894 egz. (spadek o 7,6 proc. w stosunku do listopada 2017 roku).
(KW, 20.02.2019)
