Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Barcz członkiem zarządu TVN i Discovery Polska

Marcin Barcz był m.in. dyrektorem zarządzającym agencji Leo Burnett Warszawa (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

Marcin Barcz został członkiem zarządu TVN i Discovery Polska. Będzie odpowiadał za pion komunikacji korporacyjnej.

Marcin Barcz ma odpowiadać za koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs TVN i Discovery Polska. Do jego obowiązków należeć będzie również prowadzenie projektów z obszaru CSR.

Barcz w przeszłości był m.in. dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, członkiem zarządu firmy Coca-Cola odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną i wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller.

(KOZ, 19.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.