Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP chce kupić sublicencję do pokazywania Formuły 1 na otwartej antenie

Robert Kubica po raz pierwszy wystartuje w marcu na torze w Melbourne (fot. materiały prasowe teamu ROKiT Williams Racing)

Telewizja Polska jest zainteresowana nabyciem sublicencji do pokazywania wyścigów Formuły 1 na antenie otwartej. – Jesteśmy w intensywnym kontakcie z Polsatem – mówi prezes TVP Jacek Kurski.

Robert Kubica w tym sezonie wraca do Formuły 1, będzie jeździł w zespole ROKiT Williams Racing, którego partnerem został Orlen. Prawa do pokazywania wyścigów ma w Polsce Eleven Sports, którego większościowym udziałowcem jest Telewizja Polsat.

– Jeżeli państwo, a Orlen jest największą firmą państwową, wspiera ten projekt, to w interesie wszystkich, czyli: państwa, Orlenu, Williamsa jest, żeby sponsoring miał przełożenie na otwartą antenę, czyli Telewizję Polską – mówi "Presserwisowi" Jacek Kurski. – Jesteśmy w intensywnym kontakcie z Polsatem i mam nadzieję, że będziemy mogli przekazać dobre wiadomości – informuje prezes TVP i dodaje, że jest wola ze strony Polsatu.

TVP pokazywałaby wyścigi Formuły 1 w naziemnym TVP Sport, a nie TVP 1 czy TVP 2. – Chyba że Kubica będzie wygrywał, ale na to się nie zanosi – przyznaje Kurski. – Sam fakt powrotu, podniesienia się z takiego złamania życia jest wart pokazania, niezależnie od wyniku sportowego – dodaje.

Czy Polsat jest gotów udzielić sublicencji TVP? – Nic mi na ten temat nie wiadomo – mówi Tomasz Matwiejczuk, rzecznik Telewizji Polsat.

Polsat w 2018 roku – na zasadzie sublicencji – udzielił TVP prawa do pokazywania piłkarskiej Ligi Mistrzów, a TVP podzieliła się z Polsatem licencją do transmitowania Ligi Narodów.

Tegoroczny sezon Formuły 1 rozpocznie się w połowie marca Grand Prix Australii, a zakończy na początku grudnia Grand Prix Abu Zabi. W zeszłym roku zawody w Eleven Sports oglądało średnio 152,5 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 19.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.