Havas Media Group utworzył zespół Task Team

MichaŁ Taranta raportuje do Aleksandry Bujnowskiej, chief digital officera w Havas Media Group (fot. materiały prasowe)
Havas Media Group stworzył zespół Task Team, mający wspierać jednostki specjalistyczne Havas w tworzeniu strategii i ofert z obszaru digital dla klientów grupy. Pokieruje nim Michał Taranta, który objął funkcję head of integrated communication.
Task Team składa się z przedstawicieli wszystkich specjalistycznych jednostek Havas, które będą tworzyć rozwiązania mediowe integrujące obszary programmatic, social, search i geolocation. Ma on ściśle współpracować z zespołami klienckimi w zakresie budowania strategii crossmediowej. Specjaliści Task Team będą m.in. korzystać z kompetencji działu badań i strategii Intelligence oraz DBI, jednostki wyspecjalizowanej w data driven marketingu.
Michał Taranta wrócił do Havas Media Group po czteroletniej przerwie. W tym czasie związany był z domem mediowym Zenith, gdzie tworzył dział strategii mediowej. Wcześniej w Havas Media Group współtworzył zespół Media Contacts. Taranta raportuje do Aleksandry Bujnowskiej, chief digital officera w Havas Media Group.
(IKO, 15.02.2019)
