Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio chce wrócić do trasy "Lata z radiem", ale skromniejszej niż wcześniej

Lato z Radiem Festiwal odbył się w Gdyni (fot. materiały prasowe)

Polskie Radio planuje wrócić w tym roku do organizowania trasy koncertowej "Lata z radiem" – ustalił "Presserwis".

W zeszłym roku zamiast trasy, towarzyszącej sztandarowej letniej audycji radiowej Jedynki, odbył się 26 sierpnia w Gdyni Lato z Radiem Festiwal.

Jak się dowiedzieliśmy, na ten rok wstępnie planowanych jest około pięciu koncertów, w tym większa impreza na koniec wakacji. To mniej, niż odbywało się w latach ubiegłych, gdy przeważnie odwiedzano ok. 20 miast.

Z Andrzejem Rogoyskim, prezesem Polskiego Radia, nie udało nam się w poniedziałek skontaktować.

W zeszłorocznej imprezie w Gdyni, jak podawało radio, wzięło udział ponad 100 tys. osób.

Ubiegłoroczna audycja "Lato z radiem" była krytykowana m.in. za obecność w niej prawicowych publicystów. Jej poziom krytycznie oceniła rada programowa Polskiego Radia. "Zastrzeżenia budzą, między innymi, ograniczenie audycji z bezpośrednim udziałem słuchaczy oraz rezygnacja z elementów programu, które cieszyły się dużą popularnością" – napisała rada w uchwale. Z anteny Jedynki zniknęli Monika Tarka i Robert Kilen, którzy prowadzili program.

Program I Polskiego Radia w czwartym kwartale 2018 roku miał 5,9 proc. udziału w czasie słuchania – to najgorszy wynik stacji w historii badania Radio Track.

O ubiegłorocznym "Lecie z radiem" pisaliśmy w magazynie "Press". 

Galeria: 8 najbardziej oczekiwanych seriali 2019 roku

(KOZ, 13.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.