Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polska Metropolia Warszawska" ze wzrostem sprzedaży w 2018 roku

Wpływ na wyniki sprzedaży prasy w 2018 roku miały problemy finansowe Ruchu

Najlepiej sprzedającym się dziennikiem regionalnym w 2018 roku była „Gazeta Pomorska”, choć jej sprzedaż spadła o 12 proc. Jedynym tytułem regionalnym, którego sprzedaż wzrosła, jest „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” w 2018 roku wyniosła 28 856 egz. i była o 12,07 proc. niższa w porównaniu z 2017 rokiem. Na drugim miejscu był „Dziennik Zachodni” – 24 869 egz. (spadek o 16,93 proc.), a na trzecim „Głos Wielkopolski” – 21 030 egz. (spadek o 12,22 proc.). W pierwszej piątce znalazły się też „Express Ilustrowany” – 17 199 egz. (spadek 16,48 proc.) i „Dziennik Bałtycki” – 15 126 egz. (spadek o 14,22 proc.).

W ub.r. tylko „Polska Metropolia Warszawska” odnotowała wzrost sprzedaży – o 1,38 proc., do 2 872 egz.

Sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" w grudniu 2018 roku wyniosła 26 536 egz. i była o 19,27 proc. niższa w porównaniu z grudniem 2017 roku. Na drugim miejscu był "Dziennik Zachodni" – 23 580 egz. (spadek o 23,67 proc.), a na trzecim "Głos Wielkopolski" – 19 695 egz. (spadek o 22,75 proc.).

Największe spadki odnotowały w grudniu „Dziennik Bałtycki” - do 13 756 egz., czyli o 25,01 proc. oraz „Dziennik Łódzki” - do 12 662 egz. - o 25,06 proc.

Wszystkie wymienione dzienniki należą do Polska Press Grupy.

Wpływ na wyniki sprzedaży prasy w 2018 roku miały problemy finansowe Ruchu.

(PD, 08.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.