Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat News i TVN 24 bardziej rzetelne niż TVP Info. Sondaż IBRiS dla "Rz"

W sondażu badano rzetelność głównych programów informacyjnych i kanałów newsowych

Polsat News i TVN 24 są dużo lepiej oceniane przez widzów niż TVP Info. Z programów informacyjnych najgorzej odbierane są „Wiadomości” TVP 1 – wynika z sondażu IBRiS, który opublikowała „Rzeczpospolita”.

W sondażu, którego wyniki opisała "Rz", badano rzetelność głównych programów informacyjnych i kanałów newsowych. Aż 50 proc. respondentów  źle ocenia rzetelność „Wiadomości". Tylko 29 proc. jest przeciwnego zdania. Z kolei „Teleexpress" negatywnie ocenia 28,5 proc. badanych, a pozytywnie – niespełna 37 proc.

Programy stacji komercyjnych są lepiej odbierane. Najlepiej wypadają „Wydarzenia" Polsatu – 59,3 proc. ocen pozytywnych i 11,4 proc. negatywnych. Rzetelność „Faktów” TVN pozytywnie ocenia ponad 56 proc. badanych, a negatywnie 22,5 proc.

Rzetelność całego kanału informacyjnego TVP Info negatywnie ocenia 43 proc., a pozytywnie niespełna 30 proc. Dla porównania ponad 54 proc. uważa TVN 24 za antenę rzetelną, a 18 proc. – nie. Polsat News za rzetelną uważa ponad 45 proc. badanych, a 12 proc. ma zdanie przeciwne.

„Prezes Jacek Kurski uważa TVP za ‘ostoję prawdy, wolności, pluralizmu medialnego w Polsce’. Z najnowszego sondażu IBRiS wynika jednak, że z prezesem TVP nie zgadza się większość badanych” – podkreśla w swoim tekście Zuzanna Dąbrowska z „Rzeczpospolitej”.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.