Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 29, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IRCenter: rośnie udział internautów korzystających z dwóch ekranów jednocześnie

Prawie co drugi internauta (49 proc.) w trakcie oglądania telewizji sprawdza pocztę elektroniczną (fot. Erik Lucatero/Unsplash.com)

82,5 proc. internautów w trakcie oglądania telewizji korzysta z dodatkowego ekranu, najczęściej ze smartfona (68 proc.) lub laptopa (58 proc.) – wynika z badania "Multiscreening 2018", zrealizowanego przez IRCenter.

To wzrost w porównaniu z zeszłoroczną edycją badania z 77 proc. Prawie co drugi internauta (49 proc.) w trakcie oglądania telewizji sprawdza pocztę elektroniczną. 40 proc. używa serwisów społecznościowych i komunikuje się ze znajomymi. 28 proc. sprawdza bieżące wydarzenia, 23 proc. gra w gry. Informacje o tym, co jest widoczne na pierwszym ekranie, sprawdza 17 proc. badanych, tyle samo słucha muzyki. Z kolei 15 proc. szuka informacji o markach, które widziało na ekranie.

Press

Zachowania multiscreeningowe są najpopularniejsze w trakcie oglądania telewizji. Wśród pozostałych par urządzeń najbardziej popularne jest połączenie laptopa i smartfonu – współkorzysta z nich ponad połowa internautów (57 proc.).

Badanie wykonano w grudniu metodą CAWI na próbie 1020 internautów.

Galeria: Polskie seriale premium w 2019 roku

(KOZ, 29.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.