DDB&tribal wygrała przetarg T-Mobile, FCB Bridge2Fun traci największego klienta
DDB&tribal zwyciężyła w przetargu reklamowym operatora telekomunikacyjnego T-Mobile - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska oraz realizację kreatywną. DDB&tribal ma być długofalowym, strategicznym partnerem operatora.
T-Mobile dysponuje jednym z największych budżetów reklamowych – według danych cennikowych Kantar Media (bez rabatów) operator na reklamę w okresie styczeń-listopad 2018 roku wydał 384 mln zł.
Dla DDB&tribal współpraca z T-Mobile oznacza odzyskanie klienta, straconego w 2015 roku. Agencja obsługiwała operatora od 2014 roku, wcześniej przez 16 lat T-Mobile był klientem agencji G7.
W przetargu T-Mobile, oprócz DDB&tribal, brały jeszcze udział m.in.: Change Serviceplan, Saatchi & Saatchi IS, a także dotychczas obsługująca T-Mobile agencja FCB Bridge2Fun, która wygrała ten budżet w przetargu w sierpniu 2015 roku. Początkowo była agencją wspomagającą – wiodącą była Leo Burnett Warszawa. Jednak w październiku 2016 roku firma T-Mobile zrezygnowała ze współpracy z Leo Burnett, wybierając na swoją główną agencję FCB Bridge2Fun.
(AMS, 25.01.2019)