Reklamy AT&T po dwóch latach wracają do YouTube
AT&T rocznie na promocję wydaje ok. 2,4 mld dol. (screen z YouTube/ AT&T)
Reklamy koncernu telekomunikacyjnego AT&T po niemal dwóch latach przerwy wróciły do serwisu YouTube.
Amerykański koncern wycofał się z promowania swoich usług w serwisie należącym do Google w marcu 2016 roku. Powodem tej decyzji były problemy YouTube związane z publikowaniem reklam przy treściach propagujących ekstremizm. Podobne kroki podjęli wówczas również inni reklamodawcy, m.in. BBC, HSBC, Lloyds, L’Oréal i Audi.
Teraz koncern telekomunikacyjny poinformował, że w ostatnich kilkunastu miesiącach pracował z YouTube nad rozwiązaniami gwarantującymi odpowiednie lokowanie treści reklamowych.
AT&T jest drugim największym graczem rynku reklamowego w USA – rocznie na promocję wydaje ok. 2,4 mld dol.
(LL, 24.01.2019)