Kampania Coca-Coli "Ikona powraca" z Fronczewskim i ReZim

Kampania potrwa do końca lutego (screen: Youtube.com/Coca-Cola Polska)
Coca-Cola rozpoczęła kampanię pod hasłem „Ikona powraca”. W spocie występują Piotr Fronczewski i youtuber ReZi.
W reklamie "Ikona powraca" Piotr Fronczewski wciela się w postać barmana obsługującego klienta – ReZiego. W spocie pojawia się jeszcze jedna ikona, symbol marki – szklana butelka Coca-Coli, którą od stycznia można kupić w sklepach. Kampania obecna będzie w telewizji, radiu (m.in. w RMF FM, RMF MAXXX, sieci Eska, Vox, Wawa), w kinach sieci Multikino oraz w internecie. Potrwa do końca lutego.
Za strategię komunikacji, kreację i produkcję kopii reklamowych oraz przygotowanie treści wideo do wdrożenia w obszarze digital odpowiada McCANN Worldgroup. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z ambasadorami odpowiada dom mediowy MediaCom, a Fortis za materiały POS. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
(JOG, 16.01.2019)
