Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius/PBI: Facebook.com wyprzedził Grupę RAS Polska

W grudniu najwięcej internautów odwiedziło serwisy Grupy Google - było ich ponad 26 mln (fot. Pixabay.com)

Facebook.com w grudniu pod względem liczby użytkowników wyprzedził serwisy należące do Grupy Ringier Axel Springer Polska.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, Grupa Google była liderem polskiego internetu w grudniu. Jej serwisy odwiedziło łącznie 26,66 mln użytkowników. W pierwszej dziesiątce znalazły się również: Grupa Wirtualna Polska z wynikiem 21,92 mln, Facebook.com – 21,48 mln, Grupa RAS Polska – 20,91 mln, Youtube.com – 20,25 mln, Grupa Interia.pl – 18,94 mln, Grupa Allegro – 18,65 mln, Grupa Polska Press – 17,49 mln, Grupa Gazeta.pl - 17,17 mln oraz Grupa OLX – 15,81 mln.

Serwisy Grupy Google dziennie odwiedzało średnio 13,20 mln użytkowników, Grupy WP – 6,30 mln, Facebook.com – 7,71 mln, Grupy RAS Polska – 5,43 mln, Youtube.com – 5,85 mln.

W rankingu domen w grudniu liderem była strona Google.com, która miała 25,13 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Google.pl – 22,68 mln i Facebook.com – 21,48 mln. W pierwszej dziesiątce znalazły się również: Youtube.com – 20,25 mln, Allegro.pl – 17,99 mln, Onet.pl - 16,48 mln, Wp.pl – 16,38 mln, Wikipedia.org – 15,12 mln, Interia.pl - 13,71 mln i Olx.pl – 13,20 mln.

Najpopularniejszą aplikacją według badania była Google – korzystało z niej 19 mln internautów. Najpopularniejszą polską aplikacją była Rossmann PL - korzystało z niej 6,18 mln.

Liczba internautów w Polsce w grudniu wyniosła ogółem 28 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) - 23,5 mln.

Od nowego roku w badaniach Gemius/PBI zostały wprowadzone zmiany obejmujące również dane za grudzień 2018 roku. Chodzi m.in. o podniesienie progu prezentowania wyników nieaudytowanych z 300 do 1 tys. panelistów oraz modyfikacja miernika badawczego na urządzeniach mobilnych, co umożliwia gromadzenie większej liczby danych. Tym samym autorzy badania odradzają porównywanie wyników dla platform mobilnych od grudnia 2018 roku do wcześniejszych okresów.

Galeria: Polskie seriale premium w 2019 roku

(PD, 14.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.