Reakcje po wybraniu Jolanty Hajdasz na prezeskę SDP  |  Ile osób rozstało się z Polskim Radiem od grudnia?  |  Lidl szuka agencji  |  Krajowy Instytut Mediów wprowadza zmiany  |  Akcje Agory  |  Serial "Wycieczkowiec" w TVN Siedem  |  Kanały Polsat Sport z kolejnym podcastem  |  "Serwis Info" w "Pytaniu na śniadanie"  |  Kanały usunięte z oferty Pilota WP  |  Nowy sezon serialu "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Talent show w śląskiej TVS  |  Kolejne osoby w zespole serwisu XYZ Grzegorza Nawackiego  |  Portal Kujawski uruchomił zbiórkę na Patronite  |  Białoruś uznała stronę redakcji białoruskiej Polskiego Radia na Facebooku za ekstremistyczną  |  Assembly Digital Commerce  |  VerdeAgency wygrała przetarg  |  VML Production HUB  |  MFiPR potrzebuje agencji  |  TikTok zwolni setki pracowników na całym świecie  |  Ukraińska dziennikarka Wiktoria Roszczyna zmarła w rosyjskim więzieniu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po wybraniu Jolanty Hajdasz na prezeskę SDP  |  Ile osób rozstało się z Polskim Radiem od grudnia?  |  Lidl szuka agencji  |  Krajowy Instytut Mediów wprowadza zmiany  |  Akcje Agory  |  Serial "Wycieczkowiec" w TVN Siedem  |  Kanały Polsat Sport z kolejnym podcastem  |  "Serwis Info" w "Pytaniu na śniadanie"  |  Kanały usunięte z oferty Pilota WP  |  Nowy sezon serialu "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Talent show w śląskiej TVS  |  Kolejne osoby w zespole serwisu XYZ Grzegorza Nawackiego  |  Portal Kujawski uruchomił zbiórkę na Patronite  |  Białoruś uznała stronę redakcji białoruskiej Polskiego Radia na Facebooku za ekstremistyczną  |  Assembly Digital Commerce  |  VerdeAgency wygrała przetarg  |  VML Production HUB  |  MFiPR potrzebuje agencji  |  TikTok zwolni setki pracowników na całym świecie  |  Ukraińska dziennikarka Wiktoria Roszczyna zmarła w rosyjskim więzieniu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po wybraniu Jolanty Hajdasz na prezeskę SDP  |  Ile osób rozstało się z Polskim Radiem od grudnia?  |  Lidl szuka agencji  |  Krajowy Instytut Mediów wprowadza zmiany  |  Akcje Agory  |  Serial "Wycieczkowiec" w TVN Siedem  |  Kanały Polsat Sport z kolejnym podcastem  |  "Serwis Info" w "Pytaniu na śniadanie"  |  Kanały usunięte z oferty Pilota WP  |  Nowy sezon serialu "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Talent show w śląskiej TVS  |  Kolejne osoby w zespole serwisu XYZ Grzegorza Nawackiego  |  Portal Kujawski uruchomił zbiórkę na Patronite  |  Białoruś uznała stronę redakcji białoruskiej Polskiego Radia na Facebooku za ekstremistyczną  |  Assembly Digital Commerce  |  VerdeAgency wygrała przetarg  |  VML Production HUB  |  MFiPR potrzebuje agencji  |  TikTok zwolni setki pracowników na całym świecie  |  Ukraińska dziennikarka Wiktoria Roszczyna zmarła w rosyjskim więzieniu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa kampania reklamowa Providenta

Kampania Providenta prowadzona będzie w telewizji, radiu i w internecie (screen: Youtube/Providentpolska)

Provident wystartował z nową kampanią reklamową. W 30-sekundowym spocie „Prostej pożyczki” wykorzystano przebój zespołu Blenders z lat 90.

Kampania emitowana jest w telewizji i internecie, a 14 stycznia rozpoczną się dwutygodniowe działania w RMF FM, Radiu Zet, Polskim Radiu i stacjach lokalnych.

Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, natomiast za mediaplany i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JOG, 08.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.