Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska wraca z reklamą marki Lech

Kampanii reklamowej towarzyszy limitowana edycja puszek Lecha (screen: Youtube.com/Lech)

Kompania Piwowarska promuje markę Lech w zimowej kampanii, na potrzeby której powstał spot i limitowana edycja puszek. 

W reklamie przedstawione zostało miasto, zza którego wyrastają górskie szczyty. Spot emitowany jest w telewizji oraz na VoD. W ramach kampanii stworzono także kreacje na nośniki OOH zlokalizowane w południowej Polsce. Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja GPD, za produkcję – dom produkcyjny Dynamo, zaś za postprodukcję – Delapost. Kampania digital prowadzona jest przez Cut The Mustard, działania PR przez Tailor Made PR, zaś zakup mediów przez Zenith Optimedia.

Kampanii reklamowej towarzyszy limitowana edycja puszek Lecha, którą zaprojektowała Zuzanna Sadlik.  

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 07.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.