Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Fakty” na czele programów informacyjnych w 2018 roku

”Fakty” – po uwzględnieniu emisji równoległej w TVN 24 BiS – oglądało w 2018 roku łącznie 2,82 mln widzów (fot. materiały prasowe)

W 2018 roku najchętniej oglądanym programem informacyjnym były ”Fakty” TVN.

W ubiegłym roku "Fakty" w TVN oglądało średnio 2,63 mln widzów – o 196,4 tys. mniej niż w 2017 roku. ”Wiadomości” w TVP 1 śledziło średnio 2,03 mln widzów (o 343,8 tys. mniej), ”Teleexpress” w TVP 1 – 1,94 mln widzów (o 459,1 tys. mniej), ”Wydarzenia” w Polsacie – 1,91 mln widzów (o 51,7 tys. mniej), a ”Panoramę” w TVP 2 – 1,09 mln widzów (o 133,6 tys. mniej).

Przy równoległej emisji w TVP Info łączna widownia ”Wiadomości” w 2018 roku wyniosła 2,48 mln widzów i była o 107 tys. wyższa od wyniku programu tylko w Jedynce w 2017 roku. ”Teleexpress” łącznie gromadził 2,42 mln widzów (o 25,9 tys. więcej niż program tylko w Jedynce w 2017 roku), a ”Panorama” - 1,45 mln (o 228,9 tys. więcej). Programy informacyjne TVP 1 i TVP 2 są pokazywane jednocześnie w TVP Info od końca sierpnia 2017 roku.

”Fakty” – po uwzględnieniu emisji równoległej w TVN 24 BiS – oglądało w 2018 roku łącznie 2,82 mln widzów (o 181,7 tys. mniej niż w 2017 roku), a ”Wydarzenia” – w Polsacie i Polsat News – razem 2,07 mln widzów (o 52,1 tys. mniej; w 2017 roku była także emisja w Polsat News 2).

Najpopularniejszym kanałem informacyjnym w 2018 roku był TVN 24, który zdobył 4,14 proc. udziału w rynku wobec 4,27 proc. w 2017 roku. TVP Info uzyskała 3,43 proc. (spadek z 3,83 proc.), Polsat News – 1,12 proc. (spadek z 1,14 proc.), TVN 24 BiS – 0,37 proc. (spadek z 0,38 proc.), Superstacja – 0,15 proc. (spadek z 0,2 proc.), Polsat News 2 – 0,11 proc. (spadek z 0,14 proc.), a TV Republika – 0,04 proc. (spadek z 0,08 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Galeria: Telewizyjne hity 2018 roku

(KOZ, 07.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.