Czesław Mozil ponownie w reklamach Netii

Czesław Mozil reklamuje "świetlną wyprzedaż" (fot. materiały prasowe)
Netia rozpoczęła kampanię reklamową promującą „świetlną wyprzedaż”. Bierze w niej udział muzyk Czesław Mozil.
Na kampanię składają się 30-sekundowe spoty radiowe z udziałem Czesława Mozila, emitowane m.in. w RMF FM, Radiu Zet, radiu Eska. Zaplanowano też reklamy na blisko 1 tys. billboardów i działania performace marketingu w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego. Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Scholtz & Friends, media zakupiły Mediacom i Vizeum.
Udział Czesława Mozila w kampanii Netii jest kolejną odsłoną nowego formatu reklamowego, opracowanego i realizowanego od września 2018 roku przez agencję Scholz & Friends, która w lipcu 2018 roku wygrała przetarg na obsługę tego klienta.
(AMS, 04.01.2019)
