Kittel nie dyskutuje z trollami, Chmielarz nie był w kostnicy, Trzaskowski nie dojrzał
Kulisy reportażu o polskich neonazistach. Sposoby Viktora Orbana na przejęcie mediów. Opowieść o Barbarze Toruńczyk. Wojna o Al-Dżazirę. Raport o polskim rynku reklamy. Nowy „Press” już na rynku.
Policja przychodzi do domów dziennikarzy, prokuratura wszczyna śledztwa przeciwko dziennikarzom, prezesi radia donoszą do prokuratury na swoich pracowników.... - w nękanie mediów angażowane są coraz częściej organy państwa. Zebraliśmy niektóre przypadki. To pouczająca lektura.
„Panorama Reklamy 2018” - coroczny raport na temat rynku agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce. Prezentacja firm, ich sukcesów i porażek. Kompendium wiedzy dla reklamodawców.
Zapraszamy do lektury.
(02.01.2019)