Spot PFN z Melem Gibsonem liderem na YouTube w listopadzie
Spot został wyświetlony 2,2 mln razy (fot. screen YouTube.com / Polska Fundacja Narodowa)
Reklama przygotowana przez Polską Fundację Narodową z okazji stulecia odzyskania niepodległości zajęła najwyższe miejsce w listopadowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.
W reklamie PFN wystąpił Mel Gibson. Spot został opublikowany 10 listopada na kanale Polskiej Fundacji Narodowej na YouTube. Jak dotąd został wyświetlony 2,2 mln razy, polubiono go 12,6 tys. razy.
Na drugim miejscu była reklama Coca-Coli, która w ramach kampanii świątecznej zachęca do wsparcia Szlachetnej Paczki. Piosenkę "Coraz bliżej święta" wykonała Katarzyna Nosowska. Trzecie miejsce to reklama marek Haier i Vytautas – "Haier Duo Dry Vytautas: Najlepsze z najlepszych".
Dalej był film "Czy Roksana wygra Eurowizję? *trening*", opublikowany na kanale Studia Tymbark. Do filmu zaproszono Roksanę Węgiel, która reprezentując Polskę, wygrała Eurowizję Junior. Piąta była reklama ING Banku Śląskiego "Ewa feat. Paweł Domagała dla firmy Huba | Dobry głos da firm | ING Bank Śląski".
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 18.12.2018)