Martin Stankiewicz wyreżyserował świąteczny teledysk dla Coca-Coli
Martin Stankiewicz wystąpił jako św. Mikołaj w teledysku dla Coca-Coli (screen teledysku)
Youtuber Martin Stankiewicz zrealizował teledysk świąteczny na zlecenie marki Coca-Cola (The Coca-Cola Company).
Klip "Jak Mikołaj" jest świąteczną piosenką, w której youtuber wcielił się w postać świętego Mikołaja. Utwór wykonał Szymon Żurawski z zespołu Szymon Mówi. Razem z Martinem Stankiewiczem napisali tekst i stworzyli aranżację muzyczną. Stankiewicz odpowiada również za scenariusz i reżyserię. Kierownikiem produkcji jest Zofia Jezierska, a za zdjęcia odpowiada Robert Gajzler. Coca-Cola w zakresie współpracy z influencerami obsługiwana jest przez MediaCom.
Martin Stankiewicz po raz czwarty zrealizował z okazji świąt Bożego Narodzenia projekt dla Coca-Coli. Za filmy "Jak podarować radość (parodia)" i "Choinkowa katastrofa, czyli jak dogodzić kobiecie w Święta" otrzymał nagrody Grand Video Awards w kategorii branded content (w 2016 i 2017 roku). Z kolei produkcja "Gdyby Święta zmieniły się w mamę" była nominowana w tym konkursie w kategorii rozrywka.
Youtuber podkreśla, że nie chciał powielać pomysłów z poprzednich produkcji, stąd decyzja o nagraniu teledysku. - Tegoroczna kampania Coca-Coli skupiła się przede wszystkim na wartościach i małych drobnych uczynkach, stawiając przy tym Mikołaja jako wzór. Uznałem, że to fantastyczny punkt wyjścia do mikołajowej abstrakcyjnej historii - mówi Martin Stankiewicz.
Twórca teledysku postanowił, że dochód z AdSense, jaki w grudniu wygeneruje świąteczny teledysk, zostanie przekazany na rzecz podopiecznych projektu społecznego "Szlachetna Paczka", którego partnerem jest Coca-Cola.
(IKO, 17.12.2018)