Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń creative group headami w Leo Burnett
Patryk Michoń przed Leo Burnett pracował w agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze (fot. materiały prasowe)
Sylwia Rękawek-Michoń, dotychczas senior art director, i Patryk Michoń, senior copywriter, awansowali w Leo Burnett na stanowiska creative group head.
Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń w Leo Burnett pracują w zespole kreacji obsługującym Orange Polska (Michoń od stycznia, a Rękawek-Michoń od marca br.). Tworzą team kreatywny od 2013 roku.
Rękawek-Michoń wróciła do Leo Burnett w marcu po ponad pięciu latach przerwy. W tym czasie związana była z agencjami: Havas Warsaw, Mullen Lowe Warsaw (Lowe Warsaw) i Change, a ostatnio z McCann & MRM. Michoń przed Leo Burnett pracował w agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze. Wcześniej związany był z: McCann Worldgroup Warszawa, Havas Warsaw, Mullen Lowe.
(AMS, 14.12.2018)