Rekordowy Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu
Do udziału w akcji zachęcali m.in. Aneta Zając i Andrzej Grabowski (screen: Youtube.com/Polsat)
Spoty reklamowe wyemitowane w Mikołajkowym Bloku Reklamowym w Telewizji Polsat obejrzało ponad 6,1 mln widzów i zebrano ponad 1,3 mln zł.
Reklamy wyemitowano 6 grudnia o 18.45, a wpływy z ich emisji otrzymali potrzebujący. Jak co roku, reklamodawcy biorący udział w akcji zrzekli się przychodów na rzecz dzieci. Zebrana kwota jest większa od zeszłorocznej o ponad 70 tys. zł.
Za organizację akcji odpowiadała Telewizja Polsat i Biuro Reklamowe Polsat Media. Reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, a producentem był Krzysztof Hansz.
Mikołajkowy Blok Reklamowy został zorganizowany po raz 15.
(JOG, 10.12.2018)