Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowy Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu

Do udziału w akcji zachęcali m.in. Aneta Zając i Andrzej Grabowski (screen: Youtube.com/Polsat)

Spoty reklamowe wyemitowane w Mikołajkowym Bloku Reklamowym w Telewizji Polsat obejrzało ponad 6,1 mln widzów i zebrano ponad 1,3 mln zł.

Reklamy wyemitowano 6 grudnia o 18.45, a wpływy z ich emisji otrzymali potrzebujący. Jak co roku, reklamodawcy biorący udział w akcji zrzekli się przychodów na rzecz dzieci. Zebrana kwota jest większa od zeszłorocznej o ponad 70 tys. zł.

Za organizację akcji odpowiadała Telewizja Polsat i Biuro Reklamowe Polsat Media. Reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, a producentem był Krzysztof Hansz.

Mikołajkowy Blok Reklamowy został zorganizowany po raz 15.

(JOG, 10.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.