Średnio 2,84 mln widzów "Mam talent", 1,93 mln "The Voice of Poland"
11. edycję "Mam talent" wygrało Duo Destiny (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)
11. edycja edycja talent show "Mam talent" przyciągnęła do TVN średnio 2,84 mln widzów. Z kolei dziewiątą edycję "The Voice of Poland" oglądało w TVP 2 średnio 1,93 mln widzów.
TVP 2 i TVN pokazywały te programy w soboty o 20 – "The Voice of Poland" od 1 września, a "Mam talent" od 8 września. Odcinki pierwszego z nich były dłuższe.
TVN, pokazując "Mam talent", miał 19,2 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród wszystkich telewizji. Udział TVP 2 wynosił w tym czasie 11 proc., TVP 1 – 10,13 proc., a Polsatu – 7,2 proc.
Z kolei TVP 2 w czasie "The Voice of Poland" zdobył 13,38 proc. udziału. Dla porównania TVN miał wówczas 15,89 proc., TVP 1 – 9,11 proc., a Polsat – 7,17 proc.
"Mam talent", w porównaniu z dziesiątą edycją jesienią 2017 roku, stracił 61,4 tys. widzów. "The Voice of Poland" oglądało o 153,8 tys. widzów mniej niż przed rokiem.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 04.12.2018)