TVN w listopadzie liderem w grupach ogólnej i komercyjnej
TVN jako jedyna stacja w grupie ogólnej przekroczyła w listopadzie próg 10 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)
W listopadzie TVN miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej – zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej.
W grupie ogólnej TVN osiągnął 10,09 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 11,17 proc. w listopadzie 2017 roku. Spadki zanotowały również pozostałe stacje z tzw. wielkiej czwórki: TVP 1 – z 9,91 proc. do 9,8 proc., Polsat – z 10,62 proc. do 9,69 proc. i TVP 2 – z 8,57 proc. do 8,48 proc.
W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych stacji w minionym miesiącu znalazły się również: TVN 24 – 4,67 proc. (wzrost z 3,9 proc.), TV 4 – 4,43 proc. (spadek z 4,73 proc.), TVP Info – 3,58 proc. (spadek z 3,74 proc.), TV Puls – 3,38 proc. (wzrost z 3,29 proc.), TVN Siedem – 3,26 proc. (spadek z 3,32 proc.) i TTV – 2,03 proc. (wzrost z 1,85 proc.).
W grupie komercyjnej TVN miał 13,42 proc. wobec 13,84 proc. przed rokiem. Udział Polsatu rok do roku spadł z 11,78 proc. do 10,76 proc., TVP 2 – z 7,21 proc. do 7,09 proc., a TVP 1 – z 6,76 proc. do 6,49 proc.
Dalej znalazły się: TV 4 – 4,04 proc. (spadek z 4,5 proc.), TV Puls – 3,8 proc. (spadek z 3,83 proc.), TVN Siedem – 3,6 proc. (wzrost z 3,54 proc.), TTV – 2,94 proc. (wzrost z 2,38 proc.), TVN 24 – 2,48 proc. (wzrost z 2,03 proc.) i Puls 2 – 2,16 proc. (wzrost z 2 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 04.12.2018)