Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

19. Charytatywny Bal Dziennikarzy będzie ostatnim

Charytatywny Bal Dziennikarzy odbędzie się w auli Politechniki Warszawskiej (fot. Marcin Obara/Press)

16 lutego odbędzie się 19. Charytatywny Bal Dziennikarzy. Będzie to ostatnia edycja tej imprezy.

– Formuła się wyczerpała – mówi Mateusz Hładki, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy. Jak tłumaczy, firmy, które chcą udzielać się charytatywnie, mają już często swoje fundacje. – Sponsorzy chętniej stawiają na projekty CSR, które pozwalają dotrzeć im do klientów – dodaje.

19. Charytatywny Bal Dziennikarzy odbędzie się w auli Politechniki Warszawskiej. 7 stycznia agencja Rubicon Media rozpocznie sprzedaż cegiełek, będących jednocześnie biletami na bal, w cenie: po 200 zł dla dziennikarzy i dla jednej osoby towarzyszącej, 450 zł dla pozostałych osób (za miejsca stojące). Za miejsce przy stoliku trzeba zapłacić 800 zł.

Wśród prowadzących znajdą się Bartosz Węglarczyk z Onetu i Joanna Górska z Polsat News, a także jedna z dziennikarek TVN.

Charytatywny Bal Dziennikarzy, z którego dochód przekazywany jest na cele dobroczynne, odbywa się od 1998 roku. W karnawale 2017 roku, z powodu braku sponsorów, balu nie było. Podczas tegorocznej imprezy zebrano 400 tys. zł.

(KOZ, 30.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.