Coca-Cola podczas tegorocznych świąt będzie mieć smak cynamonu

Nowy smak promowany jest w ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" (fot. materiały prasowe)
The Coca-Cola Company wprowadza limitowaną serię napoju Coca-Cola o smaku cynamonu. Produkt wsparty jest działaniami reklamowymi.
Nowy smak promowany jest w ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj". Działania prowadzone są w telewizji, kinie, internecie, w tym w mediach społecznościowych, w punktach sprzedaży, na nośnikach reklamy zewnętrznej. W ubiegłych latach Coca-Cola z okazji świąt wprowadziła etykiety z kokardą i etykiety świecące w ciemności.
Kreacją i produkcją kopii reklamowych zajęła się agencja McCann Worldgroup. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, a za kreację i przygotowanie materiałów BTL oraz OOH – agencja reklamowa Fortis. Obsługę w internecie i mediach społecznościowych powierzono agencji LiquidThread, a działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
(IKO, 22.11.2018)
