Partner of Promotion będzie odpowiadać za PR Centralnego Portu Komunikacyjnego

Pod wspólną identyfikacją wizualną będzie funkcjonować m.in. Port Lotniczy "Solidarność" i „Solidarność” Koleje (fot. materiały prasowe)
Partner of Promotion będzie odpowiadać za public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego. Agencja wygrała postępowanie ofertowe.
Partner of Promotion ma opracować strategię komunikacyjną CPK, a także odpowiadać za komunikację w obszarach edukacji i CSR. W marcu agencja podpisała umowę z Polską Fundacją Narodową.
Podczas kongresu 590 w Rzeszowie została zaprezentowana identyfikacja wizualna CPK. Pod wspólnym znakiem będą funkcjonować m.in. Port Lotniczy „Solidarność” oraz „Solidarność” Koleje.
Projekt CPK zakłada wybudowanie nowoczesnego lotniska, 37 km na zachód od Warszawy w okolicy Grodziska Mazowieckiego i sieci połączeń drogowych oraz kolejowych na terenie całego kraju.
(PD, 16.11.2018)
